Kan man få tag på skinnklädsel?

Behöver du tips eller hjälp? Ställ din fråga här.
Mr Bean
Inlägg: 13
Blev medlem: 03 sep 2017 00:51

Kan man få tag på skinnklädsel?

Inlägg av Mr Bean »

Tja!
Har en Lada Niva från 2010, köpte den i somras, jobbar som mekaniker och ser dagligen alla korkade komplicerade lösningar i nya bilar, blir bara värre o värre.
Men läste sedan på om denna fantastiska bil som knappt förändrats sen 70-talet och åkte genast till Hörby och köpte en militärgrön.

Nu till frågan: Går det att få tag på vinylklädsel till dessa bilar, alltså ett färdigt kit? Känns som det skulle matcha dörrsidor och allt bättre, samt hålla sig rent o snyggt.
ahlberg
Inlägg: 5092
Blev medlem: 12 nov 2008 07:46
Ort: Hässleholm/Stockholm

Re: Kan man få tag på skinnklädsel?

Inlägg av ahlberg »

Nja..

Hittade detta på ebay, men är kanske inte det du letar efter. https://www.ebay.co.uk/itm/Lada-Niva-Se ... SwsYpaDX5u

Bild

Skinn har jag aldrig sett.

/m
/mats
Utan Niva för närvarande..

Sponsrar lada-niva.se
Mr Bean
Inlägg: 13
Blev medlem: 03 sep 2017 00:51

Re: Kan man få tag på skinnklädsel?

Inlägg av Mr Bean »

Okej!
Ja det får kanske bli något sådant, då skyddas iallafall klädseln.
rid54
Inlägg: 1476
Blev medlem: 20 apr 2012 16:25
Ort: Vallentuna
Kontakt:

Re: Kan man få tag på skinnklädsel?

Inlägg av rid54 »