(Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Serviceavbrott, uppdateringar och annat som gjorts med forumet.
Larsson
Inlägg: 1897
Blev medlem: 11 nov 2008 22:05
Ort: Luleå
Kontakt:

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av Larsson »

ahlberg skrev: 06 maj 2021 08:27 Är det ett alternativ att söka kommersiella sponsorer? Vi har möjlighet att visa reklam från t ex återförsäljare av Niva/nivadelar? Jag menar nu inte googlereklam utan reklamskyltar som vi själva lägger in.
Har haft funderingar på reklam och ifall det kan ge några vettiga summor för att driva forumet.....men det faller på att jag inte vet hur man ska lösa det rent praktiskt. :oops:
/Larsson (Admin)

Lada Niva -80 (veteran)
Lada Niva -81 (veteran)

If speed kills.....Lada owners will live forever.
maggan
Inlägg: 501
Blev medlem: 07 nov 2011 14:22
Ort: Bodø - Norge

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av maggan »

200 Norska kroner kablat øver. tar nog två dagar før det er på kontot din då det skal gjenom tullen først 😝

Hadde varit katastrof om forumet upphørde. Dels så har jeg inte FB och dels så tro jag inte det finns en bættre platform før denna typ av kunnskapsdelning och socialt sammhåll.

Kan gærna spytta i mer om det behøvs før att ha kvar forumet. Før så mycke hjælp och tips har sparat mig før både tid, pengar och frustrasjon. Ser man också till hur mycket nøje man har av å surfa innom hær så ær inte några hundralappar i året mycket sammanliknat med andre tjænster jag betalar før men ofta inte anvænder meg av på en hel månad (typ gymmedlæmsskap :roll: HBO :shock:...)
Väldigt få gillar Lada men ALLA älskar en Niva.

Niva -94
Prosjekttråd: Min lilla Lada (Lada i Norge)
swelada
Inlägg: 331
Blev medlem: 15 dec 2008 22:39

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av swelada »

ahlberg skrev: 06 maj 2021 08:27 Är det ett alternativ att söka kommersiella sponsorer? Vi har möjlighet att visa reklam från t ex återförsäljare av Niva/nivadelar? Jag menar nu inte googlereklam utan reklamskyltar som vi själva lägger in.
Personen bakom Umeå Offroad (Sveriges största Nivareservdelshandlare) är ju väldigt aktiv i Niva-gruppen på fb, någon som hört med honom?
niva-2121
Inlägg: 1684
Blev medlem: 17 okt 2011 09:48
Ort: Åkers styckebruk

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av niva-2121 »

swelada skrev: 10 maj 2021 13:44
ahlberg skrev: 06 maj 2021 08:27 Är det ett alternativ att söka kommersiella sponsorer? Vi har möjlighet att visa reklam från t ex återförsäljare av Niva/nivadelar? Jag menar nu inte googlereklam utan reklamskyltar som vi själva lägger in.
Personen bakom Umeå Offroad (Sveriges största Nivareservdelshandlare) är ju väldigt aktiv i Niva-gruppen på fb, någon som hört med honom?
Bra förslag.
Tänkt samma sak.
Du hann före! :D
Forumsponsor
Användarens profilbild
Hans
Inlägg: 26
Blev medlem: 16 dec 2016 14:28
Ort: Älvdalen

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av Hans »

Swishat 100kr till forumet, bra och intressant läsning hälsningar Hans.
wadsbo
Inlägg: 298
Blev medlem: 22 jul 2012 18:42
Ort: Vänersborg

Re: (Frivillig) sponsring av driftkostnader för forumet 2021

Inlägg av wadsbo »

Kan lägga en till slant om det behövs.
/wadsbo
Niva-15
Skriv svar