Finns intresse och något syfte med forumet längre?
Re: Finns intresse och något syfte med forumet längre?
Perfekt Holger, jag tycker att bilduppladdning funkar kanon på maskinisten så det får du gärna fixa här också 
Härligt att höra att forumet kommer finnas kvar.
Tack Holger för du tar dig an detta.
Tack Holger för du tar dig an detta.
Skönt att höra att forumet blir kvar!Holger skrev: 16 apr 2024 16:28 Hej,
när jag hörde av dea att forumet ska läggas ner så tänkte jag att jag kanske kan höra med Larsson om jag får ta över. Tack för hjälpen med kontakt dea!
Jag driver sedan 2003 forumet Maskinisten med dess nätverk av mindre sajter.
Det är väl inget som behöver ändras här, forumet verkar vara up-to-date. Jo, bilduppladdning och ett litet filarkiv tycker jag saknas. Så det kanske blir små ändringar ändå framöver, kanske lite kosmetiska ändringar också.
Kan hända att vi flyttar forumet till min server för att reducera kostnaderna lite.
Aktiviteten får ni medlemmar skötaså låt servern glöda!
Ska bli spännande att se vad som kan hända framöver, kanske ett annat tema med lite andra färger anpassade efter en sovjetisk färgpalett?
"Having a LADA is not about driving from A to B it's about the adventure between"
Lada Niva -06
Vaz 2103 -81
Volvo 740GL/E -88
Volvo 745 GLT 16v -89
Lada Niva -06
Vaz 2103 -81
Volvo 740GL/E -88
Volvo 745 GLT 16v -89
Ummmm, nej, DET kommer inte att hända.
Men: vilken logga representerar Lada Niva bäst? Det finns ju olika varianter.
1. Enormt kul att forumet får en chans att fortsätta! Stort tack till avgående besättning och stort lycka till åt den tillträdande!
2. Den logga som sitter i grillen på "signaturbilden" (den gula Nivan) tycker jag är den snyggaste. Lite skoj att det väl är ett stiliserat vikingaskepp.
2. Den logga som sitter i grillen på "signaturbilden" (den gula Nivan) tycker jag är den snyggaste. Lite skoj att det väl är ett stiliserat vikingaskepp.
/Rickard
Niva 2011; "Grodan" (Vardīte) snart 17.000 mil...
Volvo TL 22 (935)
Niva 2011; "Grodan" (Vardīte) snart 17.000 mil...
Volvo TL 22 (935)
Man tröttnar ju lite på det blåa standard temat som alla forum har, man kan ju åtminstone göra lite ändringar

"Having a LADA is not about driving from A to B it's about the adventure between"
Lada Niva -06
Vaz 2103 -81
Volvo 740GL/E -88
Volvo 745 GLT 16v -89
Lada Niva -06
Vaz 2103 -81
Volvo 740GL/E -88
Volvo 745 GLT 16v -89