Landade i ett nytt vänster-ok från Umeå Off-road och sen löst cylinder-block, ok, "vipparmar" från lada-power till högersidan. Enda jga inte bytte på högersidan var väl i slutändan hållaren till oket. Hade redan köpt slangar från Umeå på utförsäljningen så blev mest kostnadseffektivt att göra så.
Tog ut ett par kolvar på gamla oken och de såg faktiskt inte så illa ut. Så landar väl på hylla som renoveringsobjekt.
Har skruvat ihop och börjat lufta men har återigen problem med detta. Får bra tryck och känsla i den, enda tills jag startar den. Då går den i botten och tar dåligt. Sist jag hade detta var det läckage i nippel, får se imorgon om det läckt ut något under natten. Nipplarna i oket från Umeå var lite sega att skruva i så vet inte om det kan vara något där.
Har heller inte kommit så långt att jag slutdragit lagrena ännu. Dragit vad jag tror är rätt men vill få till hjälplig hjulinställning och köra en sväng innan jag drar de och låser med nya muttrarna.
Såg att det i manualen beskrevs hur man byter fettet och hur mycket man ska ha. Blev godtyckligt mycket i mitt läge.