Blir ju lite flummigt att ens skriva här och fråga om något som är så diffust. Men kanske har någon annan haft spöken i systemet tidigare.
När jag kopplar i garaget och låter någon annan glo i motorutrymmet ser man inget. Men efter att man kört har det minskat märkbart i behållaren. Inga skarvar eller delar är uppenbart fuktiga och jag lindar alla dessa med papper när jag ställt den i garaget. Det jag ser är att det, som jag tolkar det, sprutat ut på sidan av lådan och sen droppar ner från den och då mitt under bil. Men ingen av delarna där är fuktiga så det är fan ett mysterium. Och det är ju ett observerbart system utan dolda delar så förstår inte riktigt.
Man kan misstänka att det är något som expanderar av värme och att det då vid tryck och körning och koppling sprutar ut. Men inte kan jag ha fått trasiga delar 3 gånger ifrån ladaworld? Har någon haft liknande problem och faktiskt hittat vad det beror på?
I första kopplingskittet jag köpte så var inte kopparbrickan till slavens slang med. Trodde det var där problemet låg då, men två cylindrar och slangar senare så är jag inte längre så säker. Jag ligger även längst ut i ändläget på justeringen på slaven, men svårt att se vad det skulle kunna göra i form av läckage.