En lustig sak är at när jag verkligen beslutade meg för att på alvar se meg om efter en Niva, så var denna bilen den första annonsen ja såg på och sparade på datorn för 1,5 år sedan. Bilen har under tiden haft en annan ägare innan den blev min.
Det var nog ödet som spelade in...

Verkar som det har blitt gjort en del reprasjoner, detta var vad som stog i första annonsen:
den er montert på nye mudd terrain dekk.nye 1000m i fronten (ikke avbildet)ekstra el vifte i front.nye kuler\ledd i forstilling.vindusviskermotor.bremser forran og bak.nye hjulagre forran og bak.bremse slanger.calippere forran.coil\tenningsdeler+forgasser vindusviskermotor\tankmåler pluss masse mer..malt den matt svart.ser helt greit ut,bulk ved høyre hjulbue bak.
nye oljer\filtre hele linjen.denne bilen er brukt som vinterbil å litt kjøring i skog. å jeg tror ikke at man finner noen biler som har en slik fremkommelighet som denne. helt sinnykt.bilen er helt nylig eu ok. bilen er sandblåst+sveist\tectylert for en mnd siden å er helt rustfri under.utført proffesjonellt.
Bilder från annonsen:

en del har hänt sedan dess och nu behöver min lille vän lite kärlek innan den kommer ut på vägen igjen
Mer om det kommer fortlöpande